Vår generalsekreterare Erdem Akan avslutar sin tjänst
Förbundet har fått besked från vår generalsekreterare Erdem Akan han vill avsluta sin tjänst hos förbundet.
Vi har accepterat hans önskan. Erdem har arbetat hos oss sedan mars 2025.
Erdem kommer att arbeta kvar fram till december 2026. Därefter avslutas hans tjänst hos förbundet.
Vi vill rikta ett stort tack till Erdem för hans arbete hos oss och för de fortsatta insatser han kommer att göra fram till december 2026.
Samtidigt vill vi önska honom all lycka och framgång i framtiden.
Förbundet kommer nu att påbörja rekryteringsprocessen för en ny generalsekreterare. Mer information kommer längre fram.
Dela artikeln via e-post.